Fingo-Mengupas Mitos Kerja Sambilan Online Dari Rumah Tanpa Modal


Assalamualaikum. Selamat datang ke blog tidak seberapa ini. Tahniah kerana anda sebenarnya sedang berusaha memajukan diri dan ekonomi keluarga dengan berusaha mencari kerja sambilan yang boleh di lakukan di rumah. Topik hari ini kita akan mengupas tentang mitos kerja sambilan dari rumah tanpa modal. Betul ke kerja sebegini wujud?. Boleh percaya ke ni?. Baca sampai habis sebelum membuat kesimpulan sendiri.

Dalam dunia serba canggih sekarang ni kita tidak lagi terkejut jika ada yang mengatakan mereka boleh buat duit dari rumah hanya dengan internet dan komputer. Jika dahulu, hendak mencari kerja perlulah banyak bertanya dan berjalan merata-rata tempat mencari pekerjaan. Kini hanya dengan 1 klik anda boleh mendapat info pekerjaan dan bertanya terus kepada majikan. Ada sesetengah terus melakukan interview hanya melalui whatsapp. Sungguh mudah tapi sehingga kini masih ramai yang menganggur dan tidak punya pekerjaan.

Berbalik kepada kerja dari rumah tanpa modal, dukacitanya saya maklumkan yang kerja tanpa modal tidak wujud. Sekurang-kurangnya untuk melakukan kerja internet perlukan internet, komputer yang bagus atau telefon yang bagus. Ini sahaja tentu sekali kena keluarkan modal dahulu. Jika dah ada pun ia masih di kira modal.

Kebanyakan kita mendengar yang sejak tahun 2000 ramai anak muda yang menjadi jutawan internet. Kebanyakan yang menjadi jutawan internet ni sebenarnya melakukan perniagaan melalui internet. Jika sekadar bekerja, tidak mungkin boleh menjadi jutawan sebegitu cepat. Nabi sendiri pernah bersabda, " 9/10 rezeki adalah dari perniagaan". Jadi satu-satunya jalan cepat kaya adalah dengan melakukan perniagaan. Bukan dengan MLM atau skim cepat kaya ya.

Jika tahun 2000 dahulu, ramai menjadi jutawan dengan menjual ebook. Sekarang perniagaan ebook sudah semakin suram sebab segala info boleh di perolehi secara percuma dari internet. Muncul pula perniagaan antarabangsa antaranya ebay dan amazon di mana kita boleh memasarkan barangan kita di luar negara dan mendapat keuntungan yang lumayan. Saya sendiri pada tahun 2008 baru sahaja menceburi bisnes online ebay setelah membeli ebook cara berniaga melalui ebay beharga RM200. Apa yang boleh saya simpulkan. Ilmu dalam ebook itu bermanfaat untuk pengenalan bisnes ebay tapi hasilnya tidak memberansangkan kerana saya telah ketinggalkan jauh di belakang mereka yang telah lama bermula.

Pada tahun 2010, facebook menjadi kegilaan ramai dan ramai yang menggunakan facebook untuk perniagaan. tak kiralah sama ada melakukan facebook ads ataupun hanya sekadar share sahaja. Pada masa itu boleh katakan syarat facebook adalah senang dan iklan boleh berjalan dengan kos yang sangat murah. Ini sangat menguntungkan dan ramai berjaya hidup senang hanya dengan mengiklankan barangan di Facebook. Ada yang lebih berani menjadi founder produk dan sesetengahnya mampu meraih keuntungan besar sehingga menjadi jutawan. Sekarang masa itu seakan berlalu. Sangat susah untuk produk baru tembus pasaran sedia ada malah syarat facebook juga makin ketat sebelum luluskan iklan. Hendak berkongsi secara biasa melalui group juga syaratnya cuma 5 group sehari ( jika lebih akan di block ) dan hanya mendapat komen dari segelintir orang sahaja. Tidak seramai dulu.

Saya pernah ingat dahulu taktik biasa yang di gunakan oleh saya untuk mendapat ramai engagement atau komen adalah dengan membuat profile perempuan, letak gambar yang lawa dan mendapat teman yang ramai atau followers yang ramai. 1 profile boleh max 5000 kawan. Buat 10 profile dah ada 50000 orang yang sentiasa ikut perkembangan saya. Senang sahaja saya post dan share tentang sesuatu produk, biasanya ramai akan komen dan membeli. Masa tu post yang kita share akan sampai ke semua kawan kita. 50000 orang adalah jumlah yang ramai dan bagus untuk iklan. Sekarang ia cuma sampai ke teman rapat sahaja. Ini adalah untuk mengelakkan dari user lain terganggu dengan post yang terlalu banyak dari teman yang ramai.

Hakikat yang perlu di telan adalah semakin moden, teknologi makin canggih. Makin ramai yang mahir, makin susah cari makan. Betul tak?. Jika anda masih berniat mencari satu pekerjaan yang senang dan tanpa modal, saya nasihatkan anda stop. Tidak akan jumpa. Jika ada pun hasilnya tidak bernilai untuk di jadikan sebagai sumber pendapatan pun. Ya, ada jawab survey, tonton video dapat duit, buat task micro dan sebagainya tapi cuma di bayar sen-sen sahaja.

Tapi anda bernasib baik. Singgah di sini dan kyusuk membaca. Saya ada berita gembira. Saya dengan 10 tahun pengalaman online sangat yakin yang program ni akan berjaya dengan jayanya. Pernah dengar tentang Fingo?.

fingo Malaysia


Revolusi Pendapatan Online


Jana pendapatan tambahan hanya dengan copy paste


  •  Tak perlu menjual
  •  Tak perlu jumpa prospek
  •  Tak perlu hadir meeting
  •  Tak perlu beli stok
  •  Tak perlu maintain tiap bulan
  •  Tak perlu pos barang
  •  Tak perlu pandai bercakap
  •  Tak perlu keluar dari rumah

Saksikan sendiri pendapatan bertambah setiap hari

Seronok kan kalau setiap hari dapat jana pendapatan tambahan. Tidur atau cuti pun masuk RM50-RM5000 anda tentukan. Setiap selasa masuk bank anda. Semua bank boleh

fingo malaysia

Apa tu Fingo dan bagaimana jana wang dengan app Fingo?
Ringkasnya, Taobao, Lazada, Shopee, membina platform, peniaga menjual barang, pembeli memilih barang untuk membeli barang, keuntungan disumbangkan oleh platform perniagaan. Platform Fingo pula menghubungkan barangan dan pengguna. Penjual adalah ahli , para ahli membantu mempromosikan, dan keuntungan dikaitkan dengan ahli promosi Fingo.

Untuk menyenangkan pengguna di Fingo. Fingo telah membuat banyak subsidi mengenai komoditi. Seterusnya, untuk membuat semua orang dapat membeli barangan yang lebih murah, Fingo juga akan menawarkan banyak kupon kepada pengguna baru. Jadi, sebenarnya Fingo membantu untuk mempromosikan barangan dan juga memberi manfaat kepada orang-orang di sekitar Fingo.

Biarkan semua orang dapat membeli barangan yang lebih murah dan lebih terjamin. Malaysia kekurangan platform e-dagang yang khas untuk menjadikan kehidupan lebih mudah untuk semua orang.

Fingo hanya berkongsi aplikasi beli-belah sendiri. Dan memberi peluang kepada orang di seluruh dunia yang ingin menjana pendapatan untuk memulakan perniagaan sambilan.

Hanya dengan Invite orang ke app fingo anda akan jana pendapatan dari pembelian pelanggan dan juga registration. Setiap registration dapat RM50 dan bonus. Setiap pembelian anda dapat 10%. Bayangkan ada 1000 orang membeli RM10 sahaja anda akan dapat RM100 percuma sehari.

Pendapatan Fingo adalah seumur hidup dan boleh di warisi. Letih sekali sahaja. Bayangkan dapat RM100 atau lebih setiap hari seumur hidup?. Best kan?


Ini adalah revolusi pendapatan online 2020 ini. Sangat rugi jika anda tidak join. Pendapatan Fingo adalah untuk seumur hidup.

Untuk lebih Info tentang Fingo boleh baca [TESTIMONI FINGO SINI YA]

Saya sendiri telah join dan mendapat banyak income. Lebih penting lagi ianya akan menjadi income passive setahun dua nanti. Fingo akan membuka cawangan ke semua negara di Asia tenggara. Saya sangat yakin Fingo akan berjaya.

Jika ingin sertai dan ingin lebih info atau ingin saya guide anda. Sila daftar sini ya. Daftar guna no Whatsapp. Saya akan contact anda untuk penerangan lanjut.

Comments

  1. Saya kekurangan kata-kata untuk keuntungan luar biasa yang Anda bantu saya hasilkan dalam opsi biner hanya seminggu, maaf saya ragu pada awalnya, saya menginvestasikan $ 200 dan mendapatkan $ 2.500 hanya dalam satu minggu, dan terus berinvestasi lebih banyak, hari ini saya sukses secara finansial, Anda bisa menghubunginya
    via email: carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)
    Saya menyarankan Anda jangan ragu. Dia hebat.

    ReplyDelete
  2. Fingo-Mengupas Mitos Kerja Sambilan Online Dari Rumah Tanpa Modal >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Fingo-Mengupas Mitos Kerja Sambilan Online Dari Rumah Tanpa Modal >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Fingo-Mengupas Mitos Kerja Sambilan Online Dari Rumah Tanpa Modal >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK ys

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Dan Testimoni Fingo Indonesia dan Fingo Malaysia- Jana Wang Dari Rumah

IQ Option – Ulasan Broker dan Maklum Balas Pedagang

BC.Game Casino Review - Welcome Bonus $100