Adakah Fingo Scam?- Fingo Review- Kenapa Perlu Sertai Fingo


Assalamualaikum kepada semua pembaca yang baru sahaja singgah ke blog yang tidak seberapa ini. Hari ini kita akan teruskan topik kita dengan Fingo- Jana wang alaf baru 2020.

Apa yang menjadi persoalan ramai adalah apakah Fingo ini scam?. Atau kalau bukan scam kenapa kita perlu sertai?.

Pertama sekali untuk pengetahuan anda semua Fingo bukanlah scam. Fingo adalah legal company. Fingo Malaysia beralamat di Kuala Lumpur. Soal jelas Fingo bukan scam adalah Fingo bukan MLM atau Multi Level Marketing yang main duit tambah duit. Segala pendapatan Fingo adalah dari jual beli barangan yang terdapat dalam Aplikasi Fingo. Umum ketahui Fingo adalah Hypermart Ecommerce yang meletakkan banyak barangan terus direct kilang untuk di jual. setakat ini terdapat 5000 barangan berkualiti tinggi yang di masukkan ke App Fingo. Apa yang membezakan Fingo dengan Aplikasi lain adalah Fingo berkongsi untung dengan Pengguna. Setakat artikel ini di tulis keahlian atau pendaftaran Fingo adalah lebih 1000000 orang (1 Juta) di Malaysia sahaja. Ini akan terus bertambah setiap hari hasil promosi berterusan ahlinya yang mendapat manfaat dari Fingo.

Fingo juga bercadang dan jika tiada aral melintang bakal membuka cawangan di Indonesia dan Thailand tahun 2020 ini. Jika ini berjaya, bukan sahaja ahlinya akan bertambah malah mereka yang join juga mendapat manfaat kerana boleh sahaja mempromosi Fingo di negara jiran untuk menambah ahli di bawah dan mendapat keuntungan dari pembelian ahli seumur hidup.

Cara Fingo beroperasi adalah anda boleh daftar percuma sebagai pengguna biasa dan membeli barangan tapi hanya sekadar pengguna sahaja. Jika anda ingin diskaun 10% atau cashback 10% dan pelbagai voucher anda hendaklah Upgrade Menjadi Preffered Shopper dengan membeli barangan bernilai RM199. Banyak barang menarik yang boleh anda beli dalam Pilihan ( selection). Anda akan mendapat manfaat sebagai pengguna Vip di Fingo dan banyak mendapat diskaun dan voucher setelah upgrade. Untuk upgrade senang sahaja download app Fingo tekan butang upgrade di dashboard dan pilih barangan. Setelah selesai anda akan automatik jadi Prefferd Shopper, mendapat voucher dan invite link untuk invite pengguna di bawah anda.

Jika masih belum daftar boleh daftar guna link saya di bawah ya.

Invite Code RHZ8A9

Ringkasnya jika anda invite orang anda akan dapat RM50 seorang. Tapi selepas anda invite 10 orang yang upgrade anda bukan sahaja dapat RM500 tapi juga naik pangkat ke AM dan dapat menjana wang dengan hasil invite orang bawah juga sampai level infiniti selagi belum ada AM di bawah anda.

Maksudnya jika anda invite 10 orang yang invite 10 orang dan invite lagi 10 orang. 10x10x10=1000xRM50= RM50,000. Anda akan mendapat RM50,000 dan terus bertambah selagi anda terus invite. Inilah yang di idam-idamkan oleh semua orang dan kenapa ramai orang suruh anda join di bawah mereka.

Okay settle cerita serba sedikit pasal income. Yang menjadi persoalan sekarang adakah Fingo scam?. 

Terdapat ramai Sifu-sifu yang hebat jana wang mengatakan Fingo adalah scam kerana terdapat unsur MLM. Cuba tanya mereka adakah mereka mempunyai pendapat sama tentang Tone excel yang dah pun di iktiraf melahirkan ramai jutawan?. Method Fingo adalah lebih kurang sama sahaja dengan Tone Excel di mana jual beli adalah jelas dan hanya berkongsi untung dengan pengguna. Bukan scam atau penipuan wang. Konsep untung juga di jelaskan secara jelas iaitu 10% cashback dari pembelian pengguna bukan dari atas langit tiba-tiba masuk.

Antara ciri-ciri scam yang popular adalah pelaburan yang tak jelas dan untung yang terlampau banyak. Meskipun kita boleh mencapai jumlah yang besar dalam Fingo sekali lagi kita jelas ianya adalah hasil usaha kita invite pengguna dan pembelian pengguna bukan atas angin sahaja. Jadi akal yang sihat pasti tahu Konsep Fingo adalah jelas dan legal. Bukan permainan wang yang banyak pasti lingkup.

Kita juga di ura-urakan dengan Kenyataan Media yang orang ramai di nasihatkan tidak terlibat dengan Fingo di bawah.

Ini adalah kenyataan akhbar lama yang telah pun luput tarikh. Kenyataan yang terbaru adalah di bawah

Di sini kita tahu yang di awal-awal sememangnya susah untuk mendapat kelulusan kerajaan untuk bisnes sebegini kerana banyak prosedur yang perlu di perolehi. Namun setelah lama akhirnya kerajaan sahkan Fingo adalah legal. Jadi anda masih ragu?. 

Tidak lagi kan?. Tanpa was-was Fingo adalah jalan terbaik untuk keluar kesempitan hidup. Nak tahu berita yang paling best?. Orang yang mula-mula join Fingo dan usaha tanpa jemu dah pun menjana RM600k dalam 5 bulan.

Ini adalah sesuatu yang tak mustahil jika anda promosi pada orang yang betul dan mereka juga usaha dengan betul untuk menambah pendapatan. Bagaimana dengan saya?. Saya join setelah saya jelas dengan misi dan visi Fingo. Begitupun, bulan pertama saya buat sangat sukar kerana banyak halangan antaranya ramai yang ragu dengan Fingo. Hasilnya saya cuma mampu invite 250 orang dan jadi AM secara lambat-lambat. Apa pun saya bersyukur dapat hasil RM2000-RM3000 sebulan pasif dari Fingo. Apabila team saya semakin berkembang, saya tidak lagi perlu risau dengan pendapatan tambahan yang sentiasa di jana 24 jam. 

Soal pembayaran tidak perlu risau kerana setiap selasa kita boleh withdraw dan akan masuk ke bank kita pada rabu atau khamis. Pembayaran Fingo di lakukan dengan menggunakan akaun Fingo Business Cimb. 

Kenapa anda perlu sertai Fingo sekarang?.

Anda bayangkan 10 tahun lagi Fingo berkembang ke serata Asia dan anda boleh invite beribu-ribu malah berjuta-juta ahli di bawah anda yang akan membeli barangan dan anda mendapat 10% cashback. Berapa jumlah yang akan dapat?.

Okay bayangkan cuma 100000 dan mereka berbelanja RM10 sahaja sehari. 100000x10%x10=RM100000 ( Seratus ribu). Ini yang akan anda jana sehari. Umpama memiliki Hypermart sendiri yang anda tak perlu risau untung rugi pun. Tahu-tahu sahaja ada yang membeli dan anda mendapat 10% setiap hari. Untung kan?.

Inilah yang menjadi idaman setiap yang join Fingo ini. Bila jelas matlamat, usaha akan menyusul. Kemudian baru kita bertawakal menyerah sahaja pada Allah. Moga Allah merahmati usaha saya dan anda juga.

Jika nak sertai di bawah saya klik link di bawah ya. Saya akan guide anda secara serius sehingga anda berjaya. Indonesia dan Malaysia di alu-alukan.
Invite Code RHZ8A9

#Keyword: #Fingo, #FingoMalaysia, #FingoIndonesia, #Fingoreview

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Dan Testimoni Fingo Indonesia dan Fingo Malaysia- Jana Wang Dari Rumah

IQ Option – Ulasan Broker dan Maklum Balas Pedagang

BC.Game Casino Review - Welcome Bonus $100