Ulasan Terkini IQ Option 2020

 Pertamanya, sebelum kami mulakan Penafian dari segi risiko dan peraturan:

-CFD adalah instrumen kompleks dan datang dengan risiko tinggi kehilangan wang dengan cepatnya disebabkan oleh keumpilan. Antara 74-89% akaun pelabur runcit kerugian wang semasa berdagang CFD.

Anda seharusnya mempertimbangkan sama ada anda memahami cara CFD berfungsi dan sama ada anda mampu mengambil risiko tinggi kehilangan wang anda.

Contents [show] [show]

Ulasan IQ Option

Saya rasa ini mungkin broker terbaik yang saya lihat dalam masa yang lama. Saya fikir mereka mewakili apa a platform dagangan opsyen binari harus sekarang atau pada masa akan datang. Ini hanya mengagumkan semua perisian bulat yang boleh digunakan untuk setiap trader yang ingin membuat beberapa dagangan di pasaran. Saya fikir anda akan suka menggunakan IQ Option.

Saya telah membuat ini IQ option mengkaji secepat mungkin dan terus mengemas kini untuk tahun 3 yang lalu, Jadi teruskan membaca dan anda akan mendapati semua yang anda perlu tahu mengenai Broker itu.

Sekiranya anda ingin tahu IQ option strategi dan lebih banyak lagi, anda juga boleh melawati tapak web kakak kami IQoptionwiki.com

Akaun Demo IQ Option

Akaun demo tersedia untuk Android, IOS, dan Pc. Tetapi anda perlu membuat beberapa dagangan dalam persekitaran Demo percuma IQ Option sendiri, Dan lihat-lihat sekeliling platform perdagangan itu sendiri. Ia adalah tempat yang bagus untuk bermula, dan anda sentiasa boleh menambah kembali wang maya yang disediakan sekiranya ia jatuh ke bawah nilai $5000.

Is IQ Option legit?
iqoption

Jadi kita akan kaji sedikit. Pertamanya, ”IQ Option Europe Ltd” disahkan di Eropah oleh “CySEC” yang berdaftar di Cyprus dan juga disahkan oleh EEA. Yang keduanya, IQ options sememangnya beroperasi di luar Eropah di bawah nama ”IQOPTION LTD” dan didaftarkan di St. Vincent dan Grenadines. Maka, kesimpulannya ia adalah broker yang dikawal selia dengan baik, yang mana adalah suatu kelebihan yang besar. Kekurangan utama adalah mereka tidak akan menerima pedagang dari AS, Kanada, Australia, Israel, Syria, Sudan, Jepun, Korea Utara, Belgium, Palestin, dan Iran.

Bayar balik IQ Option

Bagaimanapun, pulangan maksimum adalah sehingga 92% jika berlaku ramalan yang betul (perdagangan berjaya). Dan pulangan maks pada hujung minggu adalah sehingga 95% untuk perdagangan yang berjaya. Oleh itu, jika anda ingin melakukan beberapa pilihan pada hujung minggu, anda akan mendapat pulangan 95% jika berlaku ramalan yang betul (perdagangan yang berjaya). Tetapi pada hujung minggu mereka hanya menawarkan kriptografi. Opsyen digital baru menawarkan pembayaran yang lebih tinggi yang boleh mencapai 900%.

Juga, tambahan yang bagus ialah IQ Option kejohanan, di mana anda boleh mengambil bahagian dengan sedikit pelaburan atau tidak. dan pemenang kejohanan boleh mendapatkan harga yang sangat lumayan.

Kemas kini: 22-1-2019:

Kemas kini: 22-1-2019: Pertandingan IQ Option

Pertandingan hanya tersedia untuk pengguna di luar Eropah.

Perlukan cara mudah untuk menukar $XNUMX menjadi $XNUMX atau lebih? Pertandingan IQ Option adalah cara mudah untuk melakukannya. Platform ini telah memperkenalkan semula pertandingan sebagai cara untuk pedagang membuat wang tambahan dengan caj penyertaan yang rendah. Terdapat banyak pertandingan untuk dipilih. Cuma klik butang “pertandingan” pada sebelah kiri antara muka perdagangan anda.

Perisian IQ Option

Baiklah, jadi penilaian saya untuk platform perisian ini, saya akan berikan nilai 10 daripada 10. Saya rasa ia adalah yang terbaik pernah saya jumpa setelah sekian lama. Terdapat banyak sangat perkara hebat tentang keseluruhan antara muka, kebolehgunaan, susun atur. Ia mempunyai beberapa ciri hebat yang akan dibincangkan dengan terperinci lagi dalam ulasan ini.IQ option persediaan platform

iq option lawatan Amaran Risiko Am! Modal anda mungkin berada dalam risiko

Pulangan IQ Option

Saya memberikan nilai 5 daripada 5 untuk pulangan. Mencecah 92% dagangan berjaya, ia adalah pulangan sangat tinggi untuk binary option. Tetapi bukan itu sahaja, ciri-ciri digital options baru membolehkan anda membuat keuntungan setinggi 900% pada dagangan berjaya. Saya akan bercakap tentang digital option nanti dalam ulasan ini.

Carta, Alatan, dan Penunjuk Yang Terperinci

jenis carta Iq optionAnda boleh pilih antara 4 jenis carta berbeza yang termasuk garisan, palang, lilin dan Heikin Ashi untuk memenuhi keperluan perdagangan anda.

Sekiranya anda berminat dengan analisis teknikal dan mengikuti trend, anda boleh memilih antara alatan melukis berbeza seperti garisan trend untuk mewujudkan tahap sokongan dan rintangan dalam pergerakan harga.

Bukan itu sahaja; IQ Options juga menyediakan anda dengan berpuluh-puluh penunjuk berbeza yang akan berguna berdasarkan gaya perdagangan pilihan anda.

Semua ciri-ciri ini mudah diakses di bahagian bawah kiri anda antara muka dagangan anda.

Khidmat Pelanggan

Bagi khidmat pelanggan, saya berikan nilai 4 daripada 5. Ketika mula-mula saya bertanyakan tentang menyertai broker ini, mereka terus menjawab saya. Kebiasaannya, anda harus menjangkakan pasukan sokongan untuk memberi respons kepada permintaan anda di bawah masa satu minit yang mana adalah khidmat pelanggan yang sangat baik.

Deposit IQ Option

Anda boleh pilih antara beberapa kaedah deposit termasuk kad debit/kredit dan eDompet seperti Skrill. Disebabkan oleh permintaan pelanggan, IQ Option baru-baru ini memperkenalkan kad ADV Cash dan AstroPay sebagai kaedah pembayaran yang diterima. Ini selanjutnya menjadikannya lebih mudah untuk pedagang baru menyertai platform.

Masa Tamat Tempoh bermula daripada 1 minit ke 1 bulan

Berapa lamakah anda mahu memegang posisi perdagangan anda? 1 minit? 1 bulan? Baiklah, IQ Option menawarkan beberapa tempoh tamat dagangan yang sebahagian besarnya bergantung pada aset yang anda perdagangkan.

Sebagai contoh, posisi binary option boleh dipegang selama 1 minit atau 5 minit. Ciri hebat lainnya adalah anda sebenarnya boleh menetapkan kemasukan dagangan untuk berlaku pada masa hadapan sebagai contoh dalam 3 minit seterusnya.

Serba Sedikit Tentang Syarikat

Syarikat diasaskan pada tahun 2013 dan ianya dikawal selia oleh CySEC di Eropah, dan juga Disahkan oleh EEA. Namun, oleh kerana peraturan EEA, IQ Option hanya akan menawarkan koleksi terpilih instrumen kewangan mereka kepada pedagang runcit Eropah.

Broker ini adalah subsidiari kepada IQ Option Europe Limited dan mempunyai ibu pejabat mereka di Pusat Yiannis Nicolaides di Agiou Cyprus. Nombor pendaftaran perniagaan syarikat ini adalah HE327751 manakala nombor lesen CySEC mereka adalah 247/14.

IQ Option menawarkan perkhidmatan mereka kepada warganegara kebanyakan negara di Eropah, Asia, Amerika Latin, Afrika dan Timur Tengah.

Mereka mempunyai sokongan antarabangsa dan ini adalah untuk 24/7 dalam beberapa bahasa berbeza. Pasukan sokongan boleh dihubungi menerusi cara berbeza termasuk telefon, emel, bual dan Skype.

Kami telah menelefon nombor UK mereka +44 20 8068 0760 dan mengesahkan bahawa ianya berfungsi dan terdapat orang sebenar pada penghujung satu lagi.

Deposit IQ Option

Deposit IQ OptionBaiklah, jadi teruskan sedikit tentang IQ Option dari segi pilihan akaunnya. Deposit minimum adalah $10. Jadi, ia sebenarnya agak bagus sekiranya anda mahu saja-saja mencuba.

Secara peribadinya, saya sukakan jumlah deposit kecil itu, cuma untuk memeriksa sekiranya proses deposit itu berjaya. Dan kemudian, anda juga boleh sebenarnya mengeluarkan wang anda, juga, sebelum melabur dalam jumlah yang lebih besar.

Jumlah pelaburan minimum adalah $1 per dagangan. Dan maksimum adalah $20,000.

Deposit serendah $10, sehinggalah mencecah maksimum $5,000. Dan juga, pilihan deposit anda adalah kad bank, MasterCard atau Visa, penyelesaian e-dompet, ADV Cash, AstroPay dan Skrill.

Deposit mengambil masa yang singkat untuk diproses dan dicerminkan dalam akaun perdagangan anda. Dalam kebanyakan kes, ianya sekejap sahaja.

Pengeluaran IQ Option

IQ Option memperkenalkan pengeluaran segera pada tahun 2016. Hasil keseluruhannya adalah permintaan pengeluaran anda diproses lebih pantas dan anda mendapat wang tunai anda dengan lebih cepat. Pengeluaran hanya boleh dibuat kepada akaun yang anda gunakan untuk deposit tersebut.

Untuk pengeluaran berjaya dan pantas, bukti pengenalan adalah perlu. Jadi, pastikan anda mempunyai akaun yang disahkan sepenuhnya sebelum membuat permohonan pengeluaran.

IQ Option Deposit penarikan balik

Muat Turun Apl Telefon Pintar IQ Option

muat turun iq optionBerdagang sambil bergerak menggunakan Telefon Pintar anda adalah satu hal yang membuatkan IQ Option tampak menonjol. Anda boleh muat turun apl iOS atau Androidnya secara percuma.

Salah satu perkara hebat tentang apl ini adalah ia masih menawarkan ciri-ciri sama yang anda akan temui pada apl berdasarkan pelayar atau atas meja.

Patutkah anda membuka akaun IQ Option?

Kami menyarankan untuk sekurang-kurangnya mencuba platform ini menggunakan akaun demo percuma.

Mohon maaf kepada pedagang di luar negara yang tidak diterima. Tetapi untuk kebanyakan anda, saya rasakan inilah yang patut dipilih.

Klik pautan di bawah, dan cuba akaun demo percuma untuk memeriksa platform ini sendiri.

lawatan Iq options

Amaran Risiko Am! Modal anda mungkin berada dalam risiko

Apa yang membuatkan IQ Option menonjol?

Telah banyak yang dilakukan oleh IQ Option dalam memastikan ianya lebih menonjol di kalangan pesaingnya. Platformnya agak mesra pengguna yang membolehkan anda menavigasi menerusinya dengan mudah. Ketercapaian juga adalah kelebihan utama di mana platform boleh diakses menerusi pelayar web atau apl atas meja / mudah alih.

Dalam usaha memastikan kepuasan hati pedagang, IQ Option telah membuat pelaburan besar dalam pengumpulan banyak sumber pendidikan. Terdapat lebih 200 video pendidikan, suapan berita pintar masa nyata dan artikel terperinci untuk membantu pedagang kekal termaklum tentang trend pasaran terkini.

Kami juga sukakan hakikat bahawa membuka akaun demo tidak memerlukan anda menyediakan butiran yang terlalu peribadi seperti nombor telefon atau kad kredit.

Pemilihan aset boleh dagang mereka juga agak luas. Ini termasuklah tidak hanya binari, tetapi juga matawang kripto, ETF, saham dan komoditi.

IQ Option juga telah mencuba menyediakan instrumen kewangan unik yang dibuat khas untuk pedagang di wilayah tertentu.

Sebagai contoh, pedagang runcit EEA tidak boleh berdagang binary option pada platform. Namun, mereka masih boleh berdagang dalam forex option yang menawarkan pulangan yang sama tinggi dengan binary option.

Apakah keburukan IQ Option?

Kami dapati broker tertumpu terutamanya kepada pelabur yang memilih untuk memegang dagangan jangka pendek. Masa tamat tempoh dagangan biasanya akan tamat pada penghujung hari melainkan anda tetapkan pada tempoh lebih pendek. Namun terdapat pilihan hujung bulan yang anda boleh pegang posisi dagangan paling lama. Ini menjadikannya pilihan yang tidak menarik untuk pedagang yang mahu memegang posisi panjang yang menjangkaui ke beberapa bulan.

akaun pembukaan iq option
Patutkah anda membuka akaun dengan IQ Option?

Sekiranya anda tertanya-tanya sama ada patut membuka akaun dengan IQ Option ataupun tidak, ini adalah beberapa maklumat yang kami percaya dapat membantu anda membuat keputusan tepat.

Tapak web IQ Option direka bentuk dengan baik tanpa banyak iklan seperti apa yang anda akan temui pada banyak tapak web broker lain.

Ianya mudah untuk menavigasi bahagian-bahagian berbeza dan, maklumat tentang apa yang anda akan dapat selepas membuka akaun diterangkan ketika anda tatal ke bawah tapak.

Tapak web boleh diakses melalui komputer ataupun telefon pintar membolehkan anda log masuk ke akaun anda hampir-hampir dari mana-mana sahaja dengan sambungan internet. Tapak ini tersedia dalam 13 bahasa berbeza yang menjadikannya lebih mudah untuk diakses oleh pedagang dari pelbagai negara.

Membuka akaun adalah mudah. Untuk akaun demo, apa yang anda perlukan adalah menyediakan nama dan akaun emel untuk mendapat akses. Akaun tunai sebenar memerlukan anda menghantar salinan dokumen pengenalan dan pengesahan boleh mengambil masa antara 10 sehingga 30 hari bekerja.

IQ Option telah berusaha keras menyediakan sumber pembelajaran berguna untuk pedagang. Lebih daripada 200 video berkualiti tinggi dihoskan pada tapak itu. Ini terdiri daripada latihan pemula bagi bagaimana untuk berdagang instrumen kewangan yang tertentu.

Mereka mempunyai blog yang sentiasa dikemas kini dan oleh itu suapan berita berguna saat anda memerlukan maklumat masa nyata tentang pasaran. Terdapat juga bahagian Soalan-soalan Lazim yang terperinci di mana anda boleh dapatkan jawapan kepada soalan-soalan yang biasa ditanya.deposit minimum untuk IQ option akaun dagangan

Membuat deposit wang ke dalam akaun anda adalah mudah dan IQ Option menerima beberapa kaedah pembayaran termasuklah e-Dompet, kad kredit dan pindahan kawat.

Kaedah pembayaran baru sedang dipertimbangkan dan akan ditambah pada platform.

Baru-baru ini, mereka menambah kad ADV Cash dan AstroPay dalam senarai mereka yang semakin panjang bagi kaedah pembayaran yang diterima. Jumlah masa yang diambil untuk akaun perdagangan anda dikreditkan akan bergantung kepada kaedah pembayaran pilihan anda.

Jumlah minimum yang anda boleh depositkan adalah $10 yang mana ianya memuaskan berbanding broker pesaing yang memerlukan minimum melebihi $100.

Bergantung kepada instrumen yang anda perdagangkan, anda boleh melabur sekecil $1. Pengeluaran pendapatan juga sangat mudah dan anda boleh meminta wang anda untuk dihantar menggunakan kaedah pembayaran yang telah tersebut sebelum ini.

Namun, IQ Option biasanya akan menghantar pengeluaran kepada pilihan pembayaran yang anda gunakan apabila membuat deposit wang. Pengeluaran kad juga lebih diutamakan, jadi ini perlu diingatkan sebelum membuka akaun perdagangan.

Antara muka perdagangan direka dengan baik. Anda akan dapat mengakses pelbagai ciri dalam satu klik terus pada antara muka ini.

Beberapa ciri ini termasuklah:

 Sejarah perdagangan anda yang menjelaskan semua dagangan silam anda

 Pemilihan aset hanya dengan mengklik pada lambang “tambah” yang berada pada bahagian atas antara muka ini

 Papan pendahulu yang cuma menunjukkan anda bagaimana prestasi pedagang lain dari segi pendapatan

 Pertandingan yang akan bermula

 Analisis pasaran yang memberikan akses cepat ke aset berprestasi tinggi, kalendar pendapatan dan kalendar forex. Ini adalah ciri hebat untuk analisis asas

 Butang klik tunggal pantas untuk berhubung dengan pasukan sokongan mereka

 Tutorial video berbeza

 Carta alatan grafik dan penunjuk berbeza Iq option perduaan Berhubung dengan carta dan penunjuk, IQ Option sentiasa mengemas kininya untuk disesuaikan dengan gaya perdagangan berbeza. Sebagai contoh, baru-baru ini, platform ini telah memperkenalkan penunjuk Ichimoku Cloud, Belkhayate Timing, DPO dan KDJ.

Sokongan pelanggan yang hebat adalah perlu bagi mana-mana broker yang baik. IQ Option menawarkan sokongan menerusi beberapa cara termasuklah telefon, emel, dan baru-baru ini mereka telah menambah bual langsung iaitu cara terpantas untuk mendapatkan perhatian bagi pertanyaan anda.

Anda juga boleh dengan mudahnya berinteraksi dengan pedagang lain menerusi ciri bual yang dapat diakses terus dari akaun perdagangan anda. Ini berguna apabila anda mencari tip panas yang dapat membawa kepada kejayaan dagangan.

Jadi, bagaimana pula dengan pulangan efektif pada dagangan? IQ Option menawarkan pulangan efektif 92% pada dagangan berjaya. Ini adalah lebih tinggi daripada apa yang kebanyakan broker tawarkan. Masa tamat tempoh dagangan adalah jangka pendek dengan pilihan perdagangan pantas bermula daripada 60 saat kepada 1 jam. Paling lama yang anda boleh pegang adalah selama 1 bulan.

Aduan pedagang mengenai IQ OptionIQ option penipuan

Mencari aduan dan komen pedagang tentang IQ Options memerlukan lebih usaha mencari. Namun, kami telah terjumpa beberapa di pissedconsumer.com.

Kebanyakan aduan berkisar tentang perbezaan harga antara harga pasaran sebenar dan harga laksana pada platform.

Kebanyakan pedagang mengutarakan yang bahawa apa yang mereka akhirnya dapat adalah sangat rendah berbanding apa yang mereka sebenarnya jangkakan.

Aduan sebegitu kemungkinan yang telah mendorong tindakan CySEC kerana pengawal selia itu baru-baru ini mengeluarkan saman yang mereka kenakan pada broker untuk “tidak melaksanakan pesanan sebaik mungkin untuk klien mereka”. IQ option platform Sebab lain ramai pedagang mengadu adalah berhubung pengeluaran IQ Option. Kebanyakan mereka mengatakan wang mereka mengambil masa terlalu lama untuk sampai ke akaun mereka. Namun, IQ Option sebenarnya ada menyatakan bahawa ia boleh mengambil masa sehingga 45 hari untuk pengeluaran pindahan kawat sampai ke akaun anda.

Nasib baik mereka juga memperkenalkan pengeluaran segera yang bermaksud pedagang kini boleh mendapatkan wang mereka dengan lebih pantas. Pengeluaran segera kembali ke kad adalah bukan pindahan kawat dan tersedia untuk semua negara.

Tapak web mendakwa bahawa 68% permohonan pengeluaran biasanya diproses dalam masa 24 jam yang mana adalah bagus.

PERHATIAN: Pindahan kawat sekarang ini hanya tersedia untuk negara berikut: Brazil, Argentina, Afrika Selatan, Thailand, Filipina, Vietnam, Indonesia, Malaysia dan semua negara yang menggunakan euro.

Sebagaimana yang telah disyorkan sebelum ini, anda patut berhati-hati memilih kaedah pembayaran untuk digunakan kerana ianya akan memberi kesan bagi masa deposit dan pengeluaran.

Ramai pedagang juga memuji platform ini disebabkan deposit minimum $10 mereka yang rendah dan ciri-ciri berguna lain. Selain itu, sejak CySEC mengeluarkan saman yang disebutkan sebelum ini, aduan sepertinya telah berkurang yang mana kami anggap sebagai tanda baik bahawa IQ Option sedang melakukan perkara betul.

iq option mengkajiMesra Pengguna

Kami sukakan reka bentuk platform yang mesra pengguna dengan bahagian disusun letak dengan baiknya. Ianya agak mudah untuk mencari bahagian tertentu menerusi beberapa klik tetikus.

Antara muka akaun sememangnya cenderung bersepah terutamanya jika anda mempunyai beberapa dagangan dibuka dan menggunakan beberapa tetingkap tetapi kami pernah melihat yang lebih teruk.

Broker kelihatan menyasarkan pedagang dari Eropah dan Asia dan itulah mengapa bahasa yang disokong berasal dari wilayah ini.

Ketercapaian dipertingkatkan lagi menerusi antara muka mesra mudah alih yang bermaksud anda boleh berdagang hampir-hampir dari mana-mana sahaja.

Aset boleh dagang

Ini adalah salah satu daripada beberapa broker yang menawarkan lebih daripada 10 juta aset kewangan berbeza untuk didagangkan. Berikut adalah ringkasan aset berbeza yang anda akan temui pada platform ini.

Pilihan

IQ Option bermula dengan menawarkan binary option. Ia menawarkan pulangan tetap (sehingga 92%) pada dagangan berjaya. Tiada keumpilan dan jumlah maksimum yang anda boleh kehilangan adalah pelaburan anda.

Digital option

Baru-baru ini, broker telah memperkenalkan instrumen revolusioner dipanggil digital option.

Sebagaimana yang anda telah lihat dengan digital option, anda perlu memilih harga laksana pada mana yang anda fikir harga instrumen kewangan akan mencecah. Platform ini akan secara automatiknya mengira potensi keuntungan anda yang dijangkakan.

Perdagangan dengan digital option mempunyai beberapa kelebihan, yang paling utama adalah anda boleh menjana pulangan 900% pada dagangan berjaya. Peratus potensi keuntungan bergantung kepada pilihan harga laksana anda.

Semestinya, anda tidak boleh kehilangan lebih daripada apa yang anda telah laburkan. Dan lagi, anda boleh sebenarnya keluar dagangan lebih awal untuk meminimumkan kerugian atau mengunci keuntungan. Masa tamat tempoh dagangan ditetapkan pada 1 minit dan 5 minit. Ini terutamanya sesuai untuk pedagang dalam negara yang tidak dikawal selia di mana FX options tidak tersedia.

Komoditi

Platform ini menawarkan beberapa komoditi termasuklah emas, minyak dan perak. Cuba yang ini sekiranya anda lebih suka berada dalam posisi untuk tempoh masa lebih panjang.

ETF

Kumpulan runut aset, indeks dan komoditi ini, didagangkan agak serupa dengan saham. Kelebihan utamanya adalah ia membolehkan anda mempelbagaikan portfolio anda dan anda boleh membeli sekecil satu saham.

Saham

Broker ini memberikan anda akses ke lebih 165 saham CFD berbeza dari syarikat terkemuka dunia.

Forex

Anda boleh berdagang pasangan matawang paling popular di dunia pada platform ini dan menikmati keumpilan sehingga X1000 sekiranya anda berdagang dari negara bukan Eropah. Sekiranya anda pedagang Eropah, jangan risau kerana broker ini menawarkan keumpilan forex sehingga X30.

Forex options

FX Options adalah produk kewangan lain yang sesuai untuk pedagang Eropah. Ini hanya menggabungkan pilihan forex dan digital dengan sentuhan manis - ada potensi keuntungan tanpa had dan kerugian terhad. pilihan fx Seperti yang anda lihat dengan pilihan digital, anda perlu memilih harga mogok yang anda fikir harga instrumen kewangan akan dicapai. Platform ini secara automatik akan mengira potensi keuntungan anda yang diharapkan *.

Sebagaimana yang anda telah lihat dengan digital option, anda perlu memilih harga laksana pada mana yang anda fikir harga instrumen kewangan akan mencecah. Platform ini akan secara automatiknya mengira potensi keuntungan anda yang dijangkakan.

Walau bagaimanapun, FX option mempunyai tetapan tamat tempoh 1 jam. Tetapi yang bagusnya adalah anda masih boleh keluar dagangan sebelum kematangan untuk mengunci keuntungan atau meminimumkan kerugian.

Matawang Kripto

Ini adalah beberapa aset paling panas untuk didagangkan hari ini. IQ Option memberi anda akses kepada 11 matawang kripto paling popular. Dan juga, broker menawarkan matawang kripto berkeumpilan yang unik.

Sebagai contoh Bitcoin x100 membolehkan anda berdagang BTC dengan keumpilan X100. Ini meningkatkan potensi keuntungan (atau kerugian) .

Perlu diingatkan bahawa matawang kripto berkeumpilan hanya tersedia untuk pedagang luar daripada EEA.

Indeks

IQ Option juga membenarkan pedagang melabur dalam 11 indeks terbesar dunia. Anda juga ditawarkan keumpilan sehingga X150 apabila berdagang indeks pada platform ini.

IQ Option kelajuan daganganKomisen dan pulangan efektif

IQ Option fokus terutamanya pada tempoh tamat jangka pendek. Sekiranya anda mahu memegang posisi dalam jangka masa sangat pendek, anda perlu mengakses ke turbo options yang mempunyai tamat tempoh 60 saat dan 120 saat.

Pilihan jangka pendek mempunyai tamat tempoh 1 minit, 5 minit dan kenaikan 5 minit selepas itu. Paling lama anda boleh memegang posisi dagangan adalah selama 1 bulan.

Broker ini menawarkan pulangan efektif yang memuaskan yang mana dagangan berjaya boleh memberikan anda sehingga mencecah 92%.

Hubungan dan Sokongan

IQ Option cemerlang dalam menyediakan sokongan pelanggan bertaraf dunia. Pasukan sokongan mereka boleh dihubungi dengan pelbagai cara termasuklah Skype, telefon, emel dan bual. Mereka juga agak cepat memberi respons kepada pertanyaan pelanggan.

Terdapat juga ciri bual yang disediakan dalam antara muka akaun anda. Ini membolehkan anda berbual dengan pedagang lain. Ia juga berguna apabila anda mempunyai soalan tertentu yang boleh dijawab oleh pedagang lain yang lebih berpengalaman.

Deposit, pengeluaran dan bonus

update: dari 9th Disember 2019 dan seterusnya, peniaga akan mengeluarkan pengeluaran tanpa komisyen 3 setiap bulan kalendar. Bulan kalendar dikira dari hari pertama mulut. Setiap pengeluaran berikutnya akan dikenakan yuran komisen.

Yuran komisen akan ditolak dari baki akaun dagangan dan akan tercermin pada masa pengeluaran. Sekiranya pengeluaran tidak berjaya, amaun komisyen akan dikreditkan ke baki akaun.

Membuat deposit wang ke dalam akaun sebenar anda adalah agak mudah dengan kaedah pembayaran yang diterima termasuklah e-dompet, pindahan kawat dan kad kredit.

Proses pengesahan yang berikutnya boleh menjadi sedikit pendek kerana ia mungkin mengambil masa berminggu-minggu untuk akaun anda disahkan. Deposit minimum yang diterima berjumlah $10 juga adalah berpatutan memandangkan sesetengah broker lain memerlukan minimum melebihi $250.

Pengeluaran pendapatan anda juga agak mudah. Namun, IQ Option biasanya menerima pengeluaran yang dibuat menerusi kaedah pembayaran yang anda gunakan untuk mendeposit wang ke akaun anda.

(IQ Option tidak menawarkan sebarang bonus pendaftaran. Ia adalah keperluan oleh CySEC Europe.0

daytrading IQ optoon

Ekstra Tapak Web

IQ Option telah membuat langkah yang besar dalam menawarkan banyak ciri-ciri berguna bagi memudahkan perdagangan. Koleksi lebih daripada 200 tutorial video berbeza mereka menjadikannya mudah untuk mula menggunakan platform ini.

Akaun demo juga merupakan tambahan baik dan kami sukakan hakikat yang ianya tiada had dalam berapa lama anda boleh menggunakannya.

Akaun pedagang anda juga memberikan anda akses kepada pelbagai alatan dan ciri-ciri yang menjadikan perdagangan menggunakan corak pilihan anda mudah. Alatan ini termasuklah carta dan penunjuk yang kebanyakannya tidak ditawarkan oleh banyak broker lain.

Sejak pelancarannya pada tahun 2013, IQ Option telah menjadi salah satu broker binary option dalam talian yang pantas berkembang. Pilihan aset boleh dagang, sumber pembelajaran dan ciri mesra pedagangnya yang besar hanyalah beberapa sebab mengapa pertumbuhannya berlaku sangat pesat.

Apabila kami membuat ulasan IQ option pertama kami, masa memproses pengeluaran yang panjang terutamanya menerusi pindahan kawat adalah masalah utama. Ini diatasi dengan memperkenalkan pengeluaran segera yang mana pedagang kini mendapatkan wang mereka dengan lebih pantas.

Broker juga telah berusaha memperkenalkan instrumen kewangan baru (digital dan forex options), meningkatkan keumpilan, lebih banyak penunjuk dan ciri-ciri menarik lain bagi menjadikan pengalaman perdagangan anda selancar mungkin.

Usaha ini tidak sia-sia kerana kini broker menguruskan transaksi melebihi $380 juta sebulan dan purata pedagang mengeluarkan $10.8 juta sebulan. Ini bermakna, terdapat bilangan pedagang yang sah pada platform ini.

Secara keseluruhan, jika anda seorang peniaga instrumen kewangan yang baru atau berpengalaman yang mencari broker yang boleh dipercayai dan teratur sepenuhnya, IQ Option patut dipertimbangkan. IqOption vist

Amaran Risiko Am! Modal anda mungkin berada dalam risiko

FAQ

Adakah IQ Option Dikawal Selia?

Ya. Syarikat dikawal selia oleh CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission) di Eropah. Dengan Lesen bernombor: 247/14 dan juga Dibenarkan oleh EEA (Institusi Pembayaran Yang Disahkan)

Di mana IQ Option berpusat?

Ibu pejabat bagi IQ Option Europe terletak di Cyprus di Pusat Perniagaan Yiannis Nicolaides Agiou Athanasiou Avenue 33, 4102, Agios Athanasios, Limassol. IQ Option Broker terkawal

Apakah saiz dagangan maksimum IQ Option?

Untuk kedua-dua akaun demo dan wang sebenar, pelaburan maksimum yang anda boleh buat pada 1 dagangan adalah $20.000.

Berapa selamatkah IQ Option?

Selain daripada mematuhi kesemua syarat pengawal atur, IQ Option juga mengambil langkah kukuh dalam menjamin keselamatan kewangan dan butiran peribadi klien mereka. Semua trafik web di antara sistem komputer pedagang dan server IQ Option adalah tersulit menggunakan teknologi SSL untuk mengelakkan sebarang capaian masuk yang tidak dibenarkan ke akaun anda.

Adakah IQ Option menggunakan MetaTrader?

Tidak. IQ option mempunyai platform yang direka sendiri dan tidak disambungkan ke platform Meta Trader.

Cara terbaik untuk membuat deposit ke dalam akaun IQ Option?

Secara peribadinya, saya mempunyai pengalaman bagus dengan “Dompet Skrill”, kerana IQ Option tidak mengenakan anda sebarang caj tambahan untuk membuat deposit ataupun pengeluaran. Dan juga pendaftaran dan pemindahan wang adalah pantas dan mudah. Klik pautan di bawah ke “Dompet Skrill” dan semak sendiri 😉

lawati skrill untuk Iq option depost
Cara terbaik untuk mengeluarkan tunai dari IQ Option?

Dompet Skrill, melalui pengalaman saya, ia adalah cara terbaik untuk melakukannya kerana IQ Option tidak mengenakan anda sebarang caj tambahan untuk deposit atau pengeluaran. Juga, pengeluaran boleh dibuat dalam sebarang jumlah dan juga pantas. Beberapa pengeluaran lepas yang saya buat sendiri, semuanya dalam tempoh 12 ke 24 jam. (Pada hari bekerja)

Adakah IQ option mempunyai reputasi bagus dalam pasaran?

Ya. Broker telah membina reputasi bagus sejak bertahun-tahun ini dan mempunyai status terkawal, dengan itu mendapat semua

IQ option rakan kongsi rasmi

anugerah yang dimenanginya. Juga, IQ Option telah berkembang, dilihat daripada bilangan pengeluaran yang dibuat setiap bulan. Pada tahun 2015, pedagang mengeluarkan purata $1.5 juta sebulan. Ini melonjak ke lebih daripada $10.8 juta sebulan pada tahun 2017.

Juga, mereka telah menjadi rakan kongsi rasmi Aston Martin Racing dari tahun 2017 ke tahun 2018. IQ Option telah benar-benar menunjukkan bahawa dunia perdagangan dalam talian boleh dipercayai.

Anugerah IQ option:
Anugerah Kualiti Emas Antarabangsa Abad Ini ERA-Oleh Business Initiative Directions Group
Aplikasi Teknologi Terbaik-Oleh The Web Marketing Association
Broker Binary Option Terbaik Eropah 2015-Oleh Global Banking & Finance Review
Platform Binary Option Paling Inovatif-Oleh IFM Awards 2015
Platform Perdagangan Mudah Alih Terbaik-Oleh IFM Awards 2015
Jenama Binary Option Paling Pantas Berkembang-Oleh Global Brands Magazine
Platform Perdagangan Terbaik-Oleh Forex Awards 2014
Broker Binary Option Terkemuka Dunia-Oleh MasterForex-V
Broker Binary Option Paling Dipercayai-Oleh MasterForex-V
Broker Binary Option Paling Inovatif-Oleh Show FX World
Broker Binary Option Terbaik-Oleh FX Report Awards
Aplikasi Perdagangan Broker Binary Options Terbaik-Oleh IAIR Awards
Cara untuk membuka akaun dengan IQ Option?

Untuk membuka akaun adalah percuma dan mudah dilakukan menerusi Emel, Facebook atau Google+.

Selepas pendaftaran, anda boleh menggunakan $10.000 akaun mod Demo.

Untuk bertukar ke akaun wang sebenar, anda perlu membuat deposit minimum $10 USD.

Selepas bertukar ke akaun wang sebenar, adalah disarankan untuk mengesahkan identiti anda juga disebabkan anda memerlukannya bagi membolehkan pengeluaran.

Cara menggunakan IQ Option di AS

Tiada acces USA iq optionMalangnya, anda tidak boleh menggunakan platform IQ Option di AS. Sebabnya adalah ia tidak dikawal selia oleh pihak berkuasa AS yang berkaitan.

Bagaimanakah cara mengubah matawang deposit dalam IQ Option?

Anda hanya boleh menukar matawang akaun anda semasa membuat deposit awal. Untuk melakukannya, klik pada butang “Deposit” pada akaun demo anda. Seterusnya, pada tetingkap deposit yang muncul, pilih kaedah pembayaran pilihan anda.

Kemudian, masukkan jumlah. Sebelah kiri sedikit daripada medan “Jumlah”, terdapat medan “Matawang”. Klik padanya dan pilih matawang akaun perdagangan anda.

kemas kini 24-1-2019: Apakah VIP? IQ Option?

Kemas kini XNUMX-XNUMX-XNUMX: Berdasarkan pada panggilan telefon dengan IQ Options:”akaun VIP, ianya tidak lagi dipanggil sebegitu dan kelebihannya hanya tersedia untuk beberapa jumlah pedagang yang sangat terhad yang menepati syarat-syarat tertentu.”

Bagaimanakah cara mendapatkan akaun sebenar IQ Option?

Membuka sebenar IQ Option akaun agak mudah. Hanya lawati laman utama mereka iqoption.com dan buka akaun demo. Seterusnya, klik pada butang 'Deposit' di bahagian atas sebelah kanan antara muka anda.

Ini akan membawa anda ke tetingkap deposit di mana anda akan memilih kaedah pembayaran dan jumlah untuk didepositkan. Setelah anda membuat deposit anda, ia akan mengambil masa selama dari beberapa saat ke beberapa jam untuk deposit anda dipaparkan pada akaun anda. Sekarang, anda boleh mula berdagang dengan wang sebenar.

PERHATIAN: Kami menyarankan anda mengesahkan akaun anda dengan segera sejurus anda membuat deposit awal anda. Ini akan memudahkan urusan pengeluaran pendapatan anda di kemudian hari.iq option

Di mana IQ Option dibenarkan?

Broker ini dikawal selia oleh CySEC dan boleh menawarkan perkhidmatan mereka kepada warganegara dalam kebanyakan negara Eropah. Mereka juga dibenarkan di negara yang tidak terkawal kebanyakannya di Asia, Amerika Latin, Afrika, Timur Tengah dan New Zealand. Namun begitu, perlu diingat bahawa beberapa instrumen kewangan hanya tersedia kepada pedagang di wilayah tertentu.

Mengapa IQ Option tidak membenarkan saya membuat deposit?

Terdapat dua sebab utama mengapa IQ Option tidak membenarkan anda membuat deposit. Pertama adalah kaedah pembayaran pilihan anda tidak disokong oleh platform. Cara termudah untuk merawatnya adalah memilih kaedah pembayaran yang disokong.

Sebab kedua adalah anda membuka akaun dari negara yang tidak disokong seperti AS. Kami sarankan menghubungi sokongan pelanggan untuk bantuan lanjut.

Apakah itu CFD dalam IQ Option?

CFD IQ Option membenarkan anda untuk membuat spekulasi dan berdagang berdasarkan pergerakan harga aset tertentu (indeks, matawang kripto, dan saham). Maka, anda hanya perlu meramal sama ada harga aset akan naik atau turun berdasarkan rangka masa tertentu.iq optionbroker CFD Matlamat anda adalah untuk mengambil kesempatan atas perbezaan antara harga sekarang dan masa hadapan. Jadi tiada iq options CFD broker pulangan yang ditentukan terlebih dahulu seperti yang anda akan temui dalam binary option.

Bagaimanakan cara berdagang forex dalam IQ Option?

Untuk berdagang forex pada platform IQ Option, pertamanya anda perlu memilih pilihan ‘forex’ antara aset yang tersenarai.

Pilih pasangan matawang yang anda mahu dagangkan. Seterusnya, pilih jumlah untuk dilaburkan serta juga pengganda (tidak wajib).

Kemudian, letakkan had perdagangan anda (rugi henti dan untung ambil). Ini membolehkan anda mengehadkan kerugian dan juga mengunci keuntungan sekiranya pasaran berbalik menentang anda. Seterusnya, pilih arah yang anda rasakan harga pasangan FX akan bergerak untuk memasuki posisi.

Bagaimanakah cara membeli dan menjual Bitcoin pada IQ Option?

Satu-satunya cara untuk membeli dan menjual Bitcoin pada platform IQ Option adalah menerusi matawang kripto CFD. Di sini, anda tidak akan betul-betul memiliki token BTC. Tapi, anda akan memperoleh keuntungan dengan membuat spekulasi pada pergerakan harga token.

Keuntungan anda akan dijana melalui perbezaan harga pada masukan dagangan dan harga pada keluaran dagangan. Untuk bermula, ikuti langkah berikut:

 Pilih Bitcoin daripada senarai matawang kripto  Masukkan jumlah perdagangan yang anda mahu laburkan  Masukkan had perdagangan (rugi henti dan untung ambil)  Klik pada ‘beli’ atau ‘jual’ bergantung pada arah yang anda jangkakan harga Bitcoin akan ambil

Iq optionpenipuan crypto sApakah IQ Option digital?

IQ Option digital options adalah instrumen yang agak baru. Ia membolehkan anda membuat keuntungan lebih tinggi berbanding binary option.

Bagaimana? Anda hanya perlu pilih harga laksana (apakah harga yang anda jangkakan dicapai oleh aset itu) dan rangka masa (dari posisi lama anda).

Sejurus siap, platform akan secara automatiknya mengira keuntungan yang dijangka anda. Anda juga boleh keluar dagangan sebelum tamat tempoh untuk mengunci keuntungan atau mengurangkan kerugian.

eDompet manakah yang terbaik untuk IQ Option?

IQ Option menerima beberapa eDompet seperti Neteller, Skrill dan WebMoney. Secara peribadinya, saya menyarankan Skrill kerana caj sifar yang dikenakan dan masa memproses yang pantas.

Apakah itu apl broker IQ Option?

Platform IQ Option aplikasi broker adalah perisian yang direka khas yang berjalan pada telefon pintar atau desktop anda. Ia membuat log masuk ke akaun dagangan anda lebih mudah, lebih pantas dan lebih selamat. Aplikasi ini berjalan pada peranti Android, macOS, Windows dan iOS.

Apakah pengganda IQ Option?

Pengganda IQ Option adalah ciri istimewa yang membenarkan anda berdagang dengan wang “pinjaman”. Sebagai contoh, sekiranya anda memasuki perdagangan dengan melaburkan $100, anda boleh menggunakan pengganda X50 yang bermakna pelaburan anda kini adalah $5000.

Jika dagangan anda berjaya, anda akan mendapat 50 kali ganda lebih daripada sekiranya anda cuma berdagang dengan $100.

Apakah itu kripto dalam IQ Option?iq option bitcoin

Ini hanyalah nama ringkas bagi matawang kripto yang tersedia pada platform. Matawang kripto adalah bentuk matawang maya yang menyokong teknologi blok rantai.

Sejak kebelakangan ini, ianya menjadi salah satu instrumen kewangan paling popular di kalangan pedagang merentas dunia. IQ Option sekarang ini menawarkan 11 matawang kripto berbeza.

Kebaikan IQ Option

 Akaun Islamik

 Menawarkan apl perdagangan

 Menerima kad kredit



Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Dan Testimoni Fingo Indonesia dan Fingo Malaysia- Jana Wang Dari Rumah

IQ Option – Ulasan Broker dan Maklum Balas Pedagang

BC.Game Casino Review - Welcome Bonus $100