Fingo-Kerja online dari rumah gaya moden- Aplikasi jana duit


Assalamualaikum. Selamat datang ke blog yang tak seberapa ini. Tanpa buang masa jom kita terus masuk ke topik kita hari ini. Fingo-Kerja online dari rumah gaya moden. Untuk pengetahuan umum, Fingo adalah aplikasi marketplace macam lazada dan shoppee yang berkongsi 10% cashback kepada pengguna. Makin ramai kita invite, makin banyak pendapatan kita. Untuk rekod, paling tinggi pendapatan terkumpul Fingo setakat ini adalah RM600,000. Ini untuk yang mula-mula dari awal masuk.

Untuk lebih penerangan tentang Fingo boleh ke sini [PENGALAMAN DAN TESTIMONI FINGO]

Sekarang dunia makin moden, jika dahulu kita tak pernah terfikir pun akan ada aplikasi telefon yang boleh bantu kita jana wang dari rumah. Sekarang kita tak perlu terkejut lagi. Banyak aplikasi yang menawarkan kita wang hanya dari rumah. Tapi kabanyakannya hanya menawarkan jumlah yang kecil untuk tugas yang ringan. Antaranya baca artikel, jawab survey, tonton video dan sebagainya. Upahnya mungkin sen-sen tapi jika tiada apa nak buat sambil2 layan video atau baca artikel orang nak bayar apa salahnya kan?. Anda boleh mencari app-app sebegini dalam google play. Terlalu banyak, tapi kalau nak betul-betul buat duit memang hampalah sebab nak kumpul RM1 dengan app sebegini pun susah.

Tapi jangan bimbang. Dalam menuju kemajuan ni terdapat banyak peluang yang anda boleh cari lagi dari rumah. Antaranya Fingo ini. Bagi saya Fingo ni sangat special kerana matlamat dan tujuannya jelas. Memberikan peluang kepada pengguna biasa macam kita untuk umpama memiliki saham kecil dalam syarikat e commerce. Perlu di ketahui ecomerce macam lazada dan shoppe untung berbilion setahun hasil dari pembelian pelanggan sahaja. Bayangkan dari berbilion ini kita sentiasa dapat cashback 10% seumur hidup?. Jika bernasib baik senang sahaja dapat RM1000-RM50000 sehari. Unlimited. Syaratnya join dan add banyak orang bawah kita. Makin ramai makin banyak untung.

Jika kita tak nak upgrade boleh sahaja kita join dan jadi pengguna biasa. Tapi tidak mendapat keistimewaan seperti diskaun dan cashback lah. Sekadar nak beli barangan. Tapi sebenarnya ini pun untung sebab harga barang di Fingo jauh lebih murah dari tempat lain kerana direct kilang terus kepada pembeli.

Ini adalah logik dan memang berpatutan dengan slogan Fingo, buy to save, share to earn. Kita beli untuk jimat dan kita boleh jana pendapatan hanya dengan share link sahaja.

Ada 2 jenis income dalam Fingo. Fingo bukan MLM tapi menggabungkan ecommerce dengan affiliate multi tier. ( sampai level infiniti )

Satu passive di mana Fingo memberikan kita cashback 10% dari setiap pelanggan yang kita invite seumur hidup. Akal yang sihat pasti dapat menilai betapa bertuahnya jika join Fingo dan add seramai mungkin pelanggan yang akan sentiasa membeli dan memberikan kita cashback 10% seumur hidup. 

Income kedua adalah dari tajaan. Kita dapat RM50-RM135 setiap kali orang yang kita invite upgrade. Bila mana dia upgrade akan menjadi downline bawah kita. Juga secara automatik setiap kali dia membeli kita akan mendapat cashback 10%. Bukan itu sahaja sekiranya dia invite orang bawah pun kita dapat RM50. Orang bawah ni membeli kita dapat cashback lagi. Ikut terma dan syarat boleh sampai level infiniti. Inilah keistimewaan Fingo. Anda boleh jana pendapatan tanpa perlu bersusah payah, letih hanya sekali dan untung seumur hidup.

Pengiraan ringkas adalah begini. Anda join, upgrade RM199. Anda dapat voucher RM398, diskaun untuk pembelian seterusnya dan juga link invite. Kemudian anda hanya perlu invite 10 orang sahaja yang betul-betul aktif di bawah anda. 10 orang ni invite 10 orang lagi dan 10 orang bawah ni invite lagi.

Jadi 10x10x10=1000 orang. Setiap upgrade RM50= 1000xRM50=RM50,000. Ini adalah hasil tajaan yang anda akan dapat. Manakala jika 1000 orang ni membeli RM10 sehari anda akan dapat RM10x1000x10%=RM1000 sehari. Income ini adalah untuk seumur hidup. Best kan?. Seumpama mempunyai pencen khas. ASB pun tak boleh bagi banyak ni. Sayangnya ramai terutama melayu segan nak join bisnes ni sebab takut rugi RM199 sekali je padahal barang dapat, voucher dapat, peluang jana income pun dapat.

Ini adalah hasil income mereka-mereka yang join awal di Fingo dan tak putus asa mencari pelanggan. Sehingga artikel ini ditulis sudah pun mencapai RM66000. Income ini akan terus bertambah setiap hari selagi terus invite orang bawah yang aktif dan bakal berganda jika orang bawah yang aktif pun invite lagi sampai unlimited income. Menarik bukan?. 

Ramai yang tercari-cari apa yang boleh di lakukan untuk jana pendapatan tambahan terutama suri rumah yang ingin membantu suami. Nasihat saya Fingolah jalan terbaik tambah pendapatan dan keluar dari kesempitan hidup. Peluang ini tak datang banyak kali. Banyak aplikasi lain yang seumpama Fingo mula muncul, tapi nasihat saya lebih baik join yang sudah pun mempunyai track rekod bayaran yang baik dan rancangan masa depan yang baik.

Dalam dunia serba mencabar ini setiap sen adalah berharga. Keluar sahaja kena pakai duit, duduk rumah pun tak lari dari belanja dapur, anak sekolah, pakaian, makanan dan sebagainya. Ramai dari kita tak mampu untuk menyimpan pun untuk masa depan di sebabkan kos sara hidup yang tinggi terutama di bandar. Tol lagi. Harapan kita hanyalah terus mencari peluang jana pendapatan tambahan yang mampu bantu kita. Dan Fingo alhamdulillah berikan anda pendapatan segera dan pendapatan passive seumur hidup hanya dengan langkah mudah. Sertai hari ini dan mulakan langkah anda. 

Jika ingin join Fingo di bawah team saya dan ingin saya guide anda. Sila klik dan daftar di bawah ya.


Comments

  1. Fingo-Kerja Online Dari Rumah Gaya Moden- Aplikasi Jana Duit >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Fingo-Kerja Online Dari Rumah Gaya Moden- Aplikasi Jana Duit >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Fingo-Kerja Online Dari Rumah Gaya Moden- Aplikasi Jana Duit >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK pf

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Dan Testimoni Fingo Indonesia dan Fingo Malaysia- Jana Wang Dari Rumah

IQ Option – Ulasan Broker dan Maklum Balas Pedagang

BC.Game Casino Review - Welcome Bonus $100