Fingo Indonesia & Fingo Malaysia- Apa Itu Fingo- Cara Jana Wang Dengan Fingo

fingo Malaysia


Revolusi Pendapatan Online

Jana pendapatan tambahan hanya dengan copy paste


  •  Tak perlu menjual
  •  Tak perlu jumpa prospek
  •  Tak perlu hadir meeting
  •  Tak perlu beli stok
  •  Tak perlu maintain tiap bulan
  •  Tak perlu pos barang
  •  Tak perlu pandai bercakap
  •  Tak perlu keluar dari rumah

Saksikan sendiri pendapatan bertambah setiap hari

Seronok kan kalau setiap hari dapat jana pendapatan tambahan. Tidur atau cuti pun masuk RM50-RM5000 anda tentukan. Setiap selasa masuk bank anda. Semua bank boleh
fingo malaysia

Apa tu Fingo dan bagaimana jana wang dengan app Fingo?
Ringkasnya, Taobao, Lazada, Shopee, membina platform, peniaga menjual barang, pembeli memilih barang untuk membeli barang, keuntungan disumbangkan oleh platform perniagaan. Platform Fingo pula menghubungkan barangan dan pengguna. Penjual adalah ahli , para ahli membantu mempromosikan, dan keuntungan dikaitkan dengan ahli promosi Fingo.

Untuk menyenangkan pengguna di Fingo. Fingo telah membuat banyak subsidi mengenai komoditi. Seterusnya, untuk membuat semua orang dapat membeli barangan yang lebih murah, Fingo juga akan menawarkan banyak kupon kepada pengguna baru. Jadi, sebenarnya Fingo membantu untuk mempromosikan barangan dan juga memberi manfaat kepada orang-orang di sekitar Fingo.

Biarkan semua orang dapat membeli barangan yang lebih murah dan lebih terjamin. Malaysia kekurangan platform e-dagang yang khas untuk menjadikan kehidupan lebih mudah untuk semua orang.

Fingo hanya berkongsi aplikasi beli-belah sendiri. Dan memberi peluang kepada orang di seluruh dunia yang ingin menjana pendapatan untuk memulakan perniagaan sambilan.

Hanya dengan Invite orang ke app fingo anda akan jana pendapatan dari pembelian pelanggan dan juga registration. Setiap registration dapat RM50 dan bonus. Setiap pembelian anda dapat 10%. Bayangkan ada 1000 orang membeli RM10 sahaja anda akan dapat RM100 percuma sehari.

Pendapatan Fingo adalah seumur hidup dan boleh di warisi. Letih sekali sahaja. Bayangkan dapat RM100 atau lebih setiap hari seumur hidup?. Best kan?


Testimoni Orang Lama. Lihat sendiri pendapatannya. Pangkat AT

Fingo Indonesia

Sejarah Fingo dan Alibaba

Apa itu FINGO

Istilah FINGO tercetus dari perkataan Fingers Online yang memberi gambaran dengan perkembangan teknologi hari ini aktiviti shopping hanya di hujung jari sahaja. Anda mungkin sedar kini ramai orang sangat gemar membuat pembelian secara online seperti Lazada, Shopee, 11Street dan lain-lain platform.

FINGO merupakan platform e-dagang terbaru di Malaysia yang telah dilancarkan pada bulan Februari 2019. Malaysia merupakan hub utama Asia Tenggara sebelum ianya diperluaskan ke negara lain seperti Thailand, Taiwan, Singapura dan Indonesia

FINGO diasaskan oleh eksekutif kanan Alibaba (gergasi e-dagang dunia) dan ia merupakan platform ‘social e-commerce‘ pertama yang memanfaatkan sepenuhnya media sosial seperti facebook, whatsapp, wechat dan lain-lain.

DAH READY KE UNTUK ON KAN MESIN CETAK DUIT ANDA?

Ya! FINGO sedia untuk menjadi mesin cetak duit anda! Kini bisnes online anda makin hampir menjadi kenyataan. Peluang untuk menjana pendapatan lumayan dengan FINGO di hujung jari anda! Sudah ada yang telah buktikan pendapatan 4,5,6 angka dalam masa tak sampai 6 bulan!

Ingat bisnes FINGO hanya memerlukan kesungguhan dan kerajinan anda melakukan promosi secara online sahaja! Anda masih belum terlambat malah anda adalah antara orang yang terawal ditawarkan dengan peluang ini!
 Daftar Fingo

BAGAIMANA JANA INCOME BERSAMA FINGO?

Untuk makluman anda, keahlian FINGO terbahagi kepada 4 Peringkat ;



1. Shopper
(keahlian PERCUMA)
Kelebihan yang anda akan dapat adalah boleh membeli barangan dengan harga yang rendah dari kilang dan mendapat PERCUMA voucher RM5. Tiada link affiliate. 


2. Preferred Shopper (PS)
Dengan pembelian produk yang disenaraikan sebagai ‘PREFERRED PRODUCT’ minimum bernilai RM199 (sekali seumur hidup) Anda layak upgrade keahlian Preferred Shopper berserta PERCUMA voucher bernilai RM199. Selain kelebihan lain seperti CASHBACK & INVITATION CODE (kod jemputan) link affiliate khas anda untuk memperkenalkan orang lain menjadi ahli.


Kelebihan Lain Menjadi Preferred Shopper

  • Ada Cashback Points untuk belian sendiri sehingga 10% dari nilai akhir barang yang anda beli.
  • Dapat beberapa voucher total RM199 atau lebih.
  • Dapat sehingga 10% cashback points daripada setiap ahli team direct anda.
  • Jika Shopper anda upgrade ke Preferred Shopper, anda akan dapat RM50 untuk setiap seorang.
  • Withdraw points ke akaun bank anda setiap selasa dengan minimum 10 points.

NEXT LEVEL!
Apabila anda menjadi Preferred Shopper (PS), anda layak pergi next level iaitu menjadi Affiliate Marketer (AM) seterusnya Affiliate Trainer (AT). Masa ni income anda dah beribu-ribu seminggu atau sehari dah. Wang masuk tak tertahan.

FINGO INVITE CODE [RHZ8A9]
ALL COUNTRY CAN USE MY INVITE CODE



#Keyword: #Fingo, #Fingoscam, #FingoPenipu, #Fingoreview, #FingoMalaysia, #FingoIndonesia, #FingoBrunei, #Fingotestimoni, #Fingochina, #Fingoworldwide

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Dan Testimoni Fingo Indonesia dan Fingo Malaysia- Jana Wang Dari Rumah

IQ Option – Ulasan Broker dan Maklum Balas Pedagang

BC.Game Casino Review - Welcome Bonus $100