Fingo- Income Viral 2020-Pasaraya Terbesar Asia 2025


Sebut pasal Fingo tentu sekarang sudah ramai yang tahu ataupun pernah melihat iklan Fingo di mana-mana sama ada google, instagram atau paling ramai promote di Fb sambil-sambil layan kawan-kawan borak post je pasal Fingo sebab senang dan mudah. Hanya copy paste sahaja boleh jana wang.

Memang tak di nafikan ramai yang skeptikal dan ragu tentang Fingo ni bimbang ia adalah scam dan money game yang kesudahannya merugikan pengguna. Rugi masa, rugi tenaga. Bagi yang habiskan duit untuk iklan pula tentulah rugi wang ringgit kerana semata-mata nak ramaikan orang dalam Fingo. Yang tentu untung adalag pihak atasan Fingo. Ya anda fikir sebegini bukan?.

Saya di sini nak buktikan yang anda silap. Saya silap dahulu kerana fikir sebegini tanpa mengkaji terlebih dalam. Pertama sekali saya nak bagi sekilas fakta tentang kajian saya dengan Fingo ya. Baca dan fahami betul-betul sebelum bertindak melulu.

Pertamanya apa itu Fingo?.

Fingo ni di asaskan oleh orang kanan Ali Baba berkonsepkan jualan direct kilang jadi harga fingo adalah jauh lebih murah dari shoppe, lazada dan seangkatan dengannya. Para penjual yang mempunyai kilang boleh meletakkan produk mereka untuk di jual di laman web Fingo dan memperoleh keuntungan lumayan hasil pembelian ahli Fingo yang semakin bertambah saban hari walau tanpa promosi. Ini adalah kerana konsep Fingo itu sendiri yang menggabungkan Affiliate dengan Ecommerce. Jangan silap faham ya. Afiiliate ni tak buruk dan susahkan orang. Yang susahkan orang bila MLM di gabungkan dengan money game.

Sekilas Fakta Tentang Fingo kena ambil tahu..
Pengetahuan Umum Tentang Fingo & Kenapa Kita Perlu Bersama Ambil Peluang

1. Fingo akan membuka sebanyak 15 buah negara di ASIA TENGGARA yang mana jumlah penduduknya sekitar 700 juta.

2. Penggunaan Apps & Online Shopping di ASIA TENGGARA adalah kurang daripada 3 %. Market di ASIA TENGGARA sangat luas untuk FINGO terokai.

3. Fingo adalah dari negara CHINA yang mempunyai kepakaran yang hebat dalam IT, E-Commerce & Marketing.

4. Business Founder adalah terdiri daripada Messi, Jack & Yundong. Mereka bertiga adalah orang terkanan kepada SYARIKAT ALI BABA dibawah pengawasan BOSS JACK MA.

5. Fingo telah bertapak di MALAYSIA dan telah mula beroperasi pada 28/02/2019. Sudah 8 bulan lebih beroperasi dan telah menunjukan PRESTASI yang amat membanggakan.

6. Fingo Malaysia Sdn Bhd yang beribu pejabat di Block A-6-01, Level 8, Menara Uncang Emas, 85, Jalan Loke Yew, 55200 Kuala Lumpur adalah sebuah SYARIKAT yang berdaftar dengan SSM ( Suruhanjaya Syarikat Malaysia ) dibawah penyeliaan KPDN & HEP ( Kementerian Perdagangan Dalam Negeri & Hal Ehwal Pengguna ).

Business Fingo adalah E-Commerce Platform yakni Hypermart atau Hypermall atau Fingo Shopper Rewards Programme yang berkonsepkan S2B2C ( Supply to Business to Customer ).

Fingo tidak perlu ada LESEN. Sebab FINGO bukan MLM tetapi E-Commerce Platform seperti Lazada, Shopee, Ali Baba, Wish, Amazon dan lain-lain.

Fingo adalah LEGAL.

7. Fingo telah buka pasaran di Singapore iaitu pada tanggal 30/06/2019 yang lalu. Dan bakal memperluaskan lagi ke negara jiran seperti Indonesia iaitu pada bulan Januari, 2020 & Thailand iaitu pada Mac, 2020.

8. Target atau sasaran SALES FINGO adalah seperti :-

i) Tahun 2020 : 1 Billion USD.
ii) Tahun 2021 : 3 hingga 5 Billions USD.
iii) Tahun 2025 : 100 Billions USD ke 500 Billions USD.

9. Fingo bukan MLM tetapi Affiliate berkonsepkan E-Commerce yang bakal menjadi sebuah syarikat yang hebat di dunia.


10. Fingo adalah E-Commerce Platform dan bukan MLM. Jadi tidak timbul untuk overpaid commission.


Untuk lebih pemahaman lanjut boleh baca "PENGALAMAN FINGO" di sini. Klik link

Jadi saya nak ambil peluang ni nak jelaskan sekali lagi. Fingo ni bukan sistem buat duit main duit iaitu money game tapi online hypermall e commerce yang mengggabungkan affiliate, cashback, shopback dan rebate dalam satu aplikasi. Terdapat banyak cara untuk buat duit di Fingo jika kita lebih memahami apa itu Fingo sebenarnya dan konsepnya.

Pertama sekali cara yang paling banyak di war-warkan di media social iaitu dengan menjadi Personal Shopper atau upgrade di Fingo. Upgrade ni anda dapat voucher RM398. Barang yang anda beli dan juga link untuk invite orang ke Fingo. 

Untuk Invite orang ke Fingo senang sahaja copy paste beserta ayat-ayat menarik dan letak link anda. Jika ada yang sertai anda akan dapat komisen.

Ada 2 jenis komisen. Satu aktif dan satu pasif.

Secara ringkasnya anda akan dapat RM50 jika dia upgrade dan 10% cashback setiap kali dia membeli. Ini baru sorang. Jika anda teruskan invite sampai 1000 orang bayangkan berapa banyak income aktif dan pasif yang anda akan dapat.

Contoh 1000 orang ni membeli RM10 sehari setiap hari anda akan dapat 1000xRM10x10%=RM100 sehari. Ini adalah income pasif seumur hidup. Dan apabila dia upgrade anda akan mendapat RM50 seorang. RM50x1000=RM50000. Adakah ini sekali bayar sahaja?. Tidak!. Anda mungkin tak tahu mereka yang upgrade juga boleh invite orang bawah. Jika 1000 upgrade invite 10 orang bawah seorang dah jadi 10000 orang dan anda akan mendapat income RM50 sorang juga. Begitulah seterusnya. Ini keistimewaan Fingo Personal Shopper.

Ini cara paling senang buat income di Fingo. Namun ada cara lagi mudah iaitu menjadi Dropship produk-produk berkualiti tinggi yang senang di jual. Harus mengetahui yang di Fingo barang-barang yang di jual adalah lebih murah dari tempat lain kerana direct kilang. Apabila anda Upgrade di Fingo, Fingo akan memberikan komisen untuk setiap barang yang di jual iaitu 10%. Sama juga macam tadi, anda tak perlu upgrade untuk dropship ni. Hanya kongsi link barangan sahaja. Bonus anda akan mendapat point juga yang boleh di tukar dengan barangan lain di samping komisen. Paling bagus anda sendiri jadi Personal Shopper kerana akan dapat cashback 10% untuk setiap pembelian anda. Jadi total di sini untung anda adalah 20% untuk setiap barangan. Setakat ni terdapat 4000 barangan tersedia di Fingo. Bayangkan betapa untungnya dropship tanpa modal di Fingo.


Ramai yang ragu adakah barang Fingo ni betul-betul sampai ke alamat. Jawapannya ya, memang sampai sama seperti yang di iklankan. Cumanya agak lambat kerana pos dari China. Untungnya Fingo ini adalah tak lama lagi ia akan buka cawangan di 15 negara asean dan juga Asia. Maksudnya peluang anda cerah untuk jana pendapatan. Tanpa perlu panjang lebar, bayangkan anda boleh terus dropship atau tambah keahlian ahli di bawah anda dari serata negara. Ini bukan perkara kecil. Jika betul-betul serius boleh tambah berjuta-juta ahli tanpa perlu keluar negara pun hanya join group negara lain di Facebook sahaja. Indonesia sahaja ada 100 juta penduduk. Boleh sahaja tarik ahli dari group ini.

Fingo mensasarkan kutipan USD 1 Billion pada tahun 2020 ini sahaja dan jika anda pandai merebut peluang 10% dari jumlah ini adalah milik anda. Berapa 10% dari 1 Billion ni?. Tak silap saya USD10 juta. Apabila Fingo buka dan aktif di semua negara jumlah ni tidak mustahil dan anda mampu jadi penyumbang kejayaan Fingo dan jana USD10 juta hanya dari rumah berbekalkan sebuah app?. Nampak macam mustahil. Tapi tak apalah letak sasaran tinggi. Tak dapat capai USD 10 juta apa kata sasarkan hanya RM100,000 tahun ni.

Sasaran ini paling senang di capai hanya dengan join, upgrade dan invite 10 orang sahaja yang aktif. Saya jamin dalam masa setahun anda akan dapat income ni. Bukan janji kosong tapi berdasarkan fakta. Fingo di buka pada bulan 7 2019 dan hanya beberapa bulan Income AT (pangkat paling tinggi) dalam Fingo sudah menjana RM600000. Tonton video dan jangan terkejut ini adalah sesuatu yang biasa bagi yang bertungkus lumus dalam Fingo dan join awal-awal. Hanya beberapa bulan sahaja. Jadi jangan jadikan alasan dan tahun depan menyesal kenapalah tidak join Fingo awal-awal.


Saya sendiri tidak mensasarkan banyak Income. saya cuma mensasarkan RM3000 sebulan sahaja untuk belanja bulanan dan kini selepas sebulan saya telah mencapainya. Income ini adalah seumur hidup dan makin bertambah. Apa maksudnya?. Maksudnya selagi Fingo ada dan orang bawah saya aktif dan saya terus menaja, saya akan terus dapat income dan bertambah setiap bulan bila network saya makin berkembang. Apabila Fingo buka di negara lain, saya boleh sahaja menarik sedikit group negara lain untuk join bawah saya dan bertapak di sana. Siapa tahu group saya meletup dan saya menjadi jutawan bila 15 negara buka?. Ini sasaran saya 5 tahun lagi. Dapat capai atau tak, tak kisah. Yang penting cuba tanpa kenal jemu dan lelah. Tak cuba sampai bila tak tahu, kan?.

Jika group saya berkembang ke 1000, 10000, 100000 bahkan sejuta orang dari serata negara yang membeli dan saya mendapat 10% cashback berapa saya akan dapat?. Tak dapat saya bayangkan. Harapnya jadi kenyataan. Mustahil anda tidak macam saya yang berimpian jadi jutawan atau hidup senang kan?. Hanya dengan bermula sekarang.

Para suri rumah, pelajar, pekerja kerajaan elok sangat mencuba Fingo ini kerana bisnes ni tak kenal usia dan tidak akan lapuk dek zaman. Percayalah satu hari nanti jika cuba sekarang income anda mungkin lebih mahal dari gaji pensyarah. Jika pensyarah cuba mungkin dia akan berhenti kerja dan tumpu Fingo sahaja. Saya percaya 2 bulan sahaja lagi iaitu pada bulan Mac 2020 Fingo akan meletup dan anda akan ada di sini membaca blog saya sambil terfikir-fikir patutkah anda sertai Fingo sekarang sedangkan yang lain telah jauh meninggalkan anda.

Jawapan saya. YA!. ANDA PATUT SERTAI SEKARANG.

Jangan bimbang. Belum terlambat untuk berFingo. Usia juga bukan halangan.

Jika ingin sertai di bawah saya dan saya guide anda. Sila klik gambar di bawah ya. Terima kasih.


FINGO INVITE CODE [RHZ8A9]
ALL COUNTRY CAN USE MY INVITE CODE

Kalau nak boleh join dengan invite link aku ni. Semua orang dan negara boleh join 1 link sahaja. Sila daftar guna no whats app ya. Nanti aku akan follow up untuk penerangan khusus. 1 by 1 coaching untuk berjaya macam aku. Indonesia dan Malaysia di alu-alukan.

Sila Daftar guna no whats app ya. Nanti aku akan whats app untuk penerangan lanjut sebaik sahaja kamu daftar ya


#Keyword: #Fingo, #Fingoscam, #FingoPenipu, #Fingoreview, #FingoMalaysia, #FingoIndonesia, #FingoBrunei, #Fingotestimoni, #Fingochina, #Fingoworldwide

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Dan Testimoni Fingo Indonesia dan Fingo Malaysia- Jana Wang Dari Rumah

IQ Option – Ulasan Broker dan Maklum Balas Pedagang

BC.Game Casino Review - Welcome Bonus $100